søndag den 24. oktober 2010

Tankekjør!

Noe som er typisk meg, er at når jeg får noe på hjernen, kan det fylle temmelig mye av tankene. F.eks. campingvogner og campingliv, som jeg i høst har funnet ut av er utrolig fascinerende, samtidig som det er en rimelig måte og både feriere og bo på som pendler.

Imidlertid må jeg ofte ta meg sammen for å ikke overdrive oppmerksomheten på dette. Alle brosjyerer som omfatter dette, ligger i en bestemt hylle hjemme, og nettsider om camping er kategorisert i bokmerkene i nettleserene. Det er forbi jeg ikke skal "falle over" det hele tiden, for det er jo (tross alt) også andre ting som er viktige - eller kanskje jeg skulle si - viktigere, enn denne hobbyen ;-)

Slik kan det også være med andre ting, som ofte koker ekstra mye i perioder ...

(Bildet er fra et lite utvalg av campingvognbrosjyrene mine)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar